Obsługa techniczna połączenia wideo.
Obsługa połączenia jest realizowana za pomocą strony https://whereby.com/. Nie trzeba instalować dodatkowych aplikacji, gdyż całość uruchamiana jest w przeglądarce internetowej.
Strona jest obsługiwana na komputerach stacjonarnych, laptopach, tabletach oraz telefonach komórkowych (Android lub IOS) z zainstalowaną pełną przeglądarką internatową (zalecana przeglądarka Chrome).
Krok 1
Po przejściu do linku, który został przesłany e-mailem lub sms otworzy się przeglądarka internetowa ze stroną powitalną. W polu „Enter your name” (1) wpisujemy nazwę pod jaką chcemy występować w rozmowie. Opcjonalnie, gdy na dole pojawi się okienko z propozycją dodania do ekranu głównego, zamykamy je za pomocą krzyżyka (2).
Krok 2
Po zamknięciu okna (z propozycją dodania do ekranu głównego) zobaczymy przycisk „Continue”, który naciskamy, aby przejść dalej.
Krok 3
W kolejnym oknie będziemy poproszeni o wyrażenie zgody na dostęp do kamery i mikrofonu. Naciskamy przycisk „Request permissions”.
Krok 4
Pojawi się okienko systemowe z prośbą o wyrażenie zgody na dostęp do kamery i mikrofonu. Wybieramy „Zezwalaj” lub inny przycisk potwierdzający naszą zgodę (nazwy przycisków mogą się różnić w zależności od przeglądarki internetowej).
Krok 5
Ostatnią czynnością jest zapukanie do pokoju (naciśniecie przycisku „Knock”) dzięki czemu Handlowiec będzie mógł przystąpić do rozmowy.
Okno rozmowy
Podczas rozmowy mamy trzy główne elementy okna:
- 1. Okno z widokiem naszej kamery.
- 2. Widok z kamery Handlowca.
- 3. Panel kontrolny:
Nie ma możliwości technicznych przeprowadzenia rozmowy za pomocą przeglądarki internetowej Internet Explorer.
Czynności uruchamiające rozmowę nie powinny zająć więcej niż 30 sekund (w zależności od systemu, przeglądarki internetowej i łącza internetowego).
Zalecana szybkość łącza internetowego to minimum 3 Mb/s.